AIW Consult
Resultatorienteret CRM Udvikling
Inspirationen

AIW ~ Alice in Wonderland

En klassisk historie der fortælles på salgskurser er historien om Alice i Eventyrland.

 ...Nå," tænkte Alice, "foreløbig er den altså godt tilfreds." Så sagde hun: "Vil du ikke nok fortælle mig hvilken vej jeg skal gå for at komme herfra…?"
"Det afhænger jo en hel del af, hvor du vil hen," sagde katten.
"Det er mig temmelig ligegyldigt…" Sagde Alice.
"Så kan det jo også være det samme, hvilken vej du går," sagde katten.
"- bare jeg kommer et eller andet sted hen," føjede hun til som en slags forklaring.
"Åh, det gør du sikkert," sagde katten, "når bare du går tilstrækkeligt langt"…
...Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Læren af historien er selvfølgelig, at man skal vide hvad der er målet, før man kan finde vejen. Men det mest interessante spørgsmål er nok:

Hvorfor vidste Alice ikke hvor hun skulle hen?

Alice vidste ikke hvor hun var, derfor vidste hun heller ikke, hvor hun kunne komme hen. Hvis man ikke kender sit udgangspunkt, er det ikke muligt at identificere de optimale mål. Dermed kan man heller ikke optimere sin CRM strategi og dermed sin kommunikation og salgsarbejde.

Derfor hjælper vi vore kunder med at udvikle deres CRM løsninger, ved at finde deres reelle udgangspunkt, for herved at identificere de optimale mål, samt sikre at vejen til målet bliver kortlagt. Det er resultatorienteret CRM udvikling.

All Rights Reserved...